Lietošanas noteikumi
Lietošanas noteikumi Yolo Games
DISTANCES LĪGUMS UN E-VEIKALA LIETOŠANAS NOTEIKUMI
1. Lietotie termini
Sabiedrība – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Yolo Games", reģ. Nr.
43603063060, PVN maksātāja numurs LV43603063060, juridiskā adrese Māras iela
3 - 56, Jelgava, LV-3001, Latvijas Republika, faktiskā adrese Dobeles Šoseja 2 / 234.
ofiss, Jelgava, LV-3007, e-pasts: info@yologames.lv, tel. +37129488284.
Interneta veikals – Sabiedrības uzturēta interneta vietne www.yologames.lv, kurā
iespējams iegādāties Preces.
Noteikumi – šis distances līgums un Interneta veikala (e-veikala) lietošanas
noteikumi;
Pircējs – juridiskā persona vai pilngadīga fiziskā persona, kas vēlas iegādāties vai ir
iegādājusies Preci(-es).
Preces – jebkuras preces, kas Interneta veikalā (e-veikalā) tiek piedāvātās un ko
Pircējs var pasūtīt un iegādāties.
2. Vispārējie noteikumi
2.1. Noteikumi regulē tiesiskās attiecības starp Pircēju un Sabiedrību saistībā ar
Precēm un to piegādi. Noteikumi uzskatāmi arī par distances līgumu starp
Pircēju un Sabiedrību kā pārdevēju.
2.2. Pirkumu vai pasūtījuma izdarīšana apliecina Pircēja piekrišanu šiem
Noteikumiem.
2.3. Pircējam ir pienākums norādīt un ievadīt patiesus un pilnīgus savus datus,
kontaktinformāciju un maksāšanas līdzekļus. Pircējam ir nekavējoties jāinformē
Sabiedrība, ja norādītajos datos pamanīta kļūda vai tie mainījušies. Pircējs
uzņemas atbildību par sekām, kas rodas Sabiedrībai sniegto datu neprecizitātes
vai kļūdas dēļ.
2.4. Pircējs atbild par precīzu un pareizu pasūtījuma veikšanu, norādot nepieciešamās
Preces, to daudzumu un specifikāciju (ja paredzēta izvēles iespēja).
3. Preču piedāvājums un pasūtījums
3.1. Informācija par Precēm un to cenu ir norādīta Interneta veikalā pie attiecīgās
Preces. Preču un piegādes cenas ir spēkā Preces pasūtīšanas brīdī. Sabiedrībai ir
tiesības jebkurā brīdī mainīt Interneta veikalā ievietoto Preču klāstu un
piedāvājumu, kā arī norādītās cenas pēc saviem ieskatiem, izmaiņas neattiecas uz
jau veiktajiem un apmaksātajiem pasūtījumiem.
3.2. Informācija par Preci un tās attēli ir sagatavoti informatīvos nolūkos, ar mērķi
uzlabot iepirkšanās pieredzi Interneta veikalā. Preces izskats var atšķirties no tā,
kas ir norādīts attēlos (jo sevišķi ņemot vērā krāsu atveidi, attēlu ilustratīvo
nozīmi), kā arī Prece var būt citā iepakojumā.
3.3. Preces informācija un tās lietošanas nosacījumi ir norādīti Preces dokumentācijā
(vai uz iepakojuma) un tai ir prioritāte attiecībā pret informāciju, kas
informatīvos nolūkos norādīta Interneta veikalā. Pirms Preces lietošanas
nepieciešams iepazīties ar attiecīgo informāciju un lietošanas nosacījumiem, kas
pievienoti Precei.
3.4. Cenas ir norādītas eiro (EUR). Interneta veikalā tiek norādīta Preču cena ar
ietvertu pievienotās vērtības nodokli. Visi maksājumi par precēm izdarāmi eiro
(EUR).
3.5. Sabiedrība cenšas nodrošināt, lai Preču cenas vienmēr būtu norādītas precīzi,
tomēr nevar garantēt, ka pasūtījuma veikšanas laikā norādītās cenas būs pareizas,
tobrīd spēkā esošas Preču cenas.
3.6. Piegādes izmaksas ir norādītas atsevišķi no Preču cenas. Piegādes pakalpojumu
nodrošina trešās personas (piegādes uzņēmums, pārvadātājs), gadījumā, ja
Pircējs pats neveic Preču paņemšanu Pircēja tirdzniecības (Preču izsniegšanas)
vietā.
3.7. Pircējs Interneta veikalā vispirms veic Preču pasūtījumu, kas tiek ievietots
pirkumu grozā. Pircējam ir iespēja turpināt izvēlēties citas Preces pirms
pasūtījuma veikšanas.
3.8. Pasūtījuma veikšanas brīdī Pircējam ir jāizvēlas/jānorāda Preču saņemšanas
veids un adrese.
3.9. Pirms pasūtījuma galīgās veikšanas, Pircējam Interneta veikalā tiek attēlota
informācija par kopējo pasūtījuma summu (preces cena, nodokļi, piegādes
izmaksas un citas attiecināmās izmaksas).
3.10. Pēc Preču pasūtījuma veikšanas un apmaksas (priekšapmaksas veikšanas),
Pircējam uz tā norādīto e-pastu tiks nosūtīts apstiprinājumu par pasūtījumu.
Apstiprinājums uz e-pastu var tikt nosūtīts pirms apmaksas, ja izvēlēta apmaksa
skaidrā naudā pie preču saņemšanas, vai Sabiedrība attiecīgā gadījumā
piedāvājusi pēcapmaksas veikšanu.
3.11. Rēķins, ko Sabiedrība nosūta uz Pircēja e-pastu vai kas pieejamas
(lejupielādējams) Interneta veikalā tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez
paraksta. Sabiedrība ir tiesīga sagatavot elektroniski arī Preču piegādes
dokumentāciju.
3.12. Pircējam samaksa par Precēm un to piegādi ir jāveic vienā no Interneta veikalā
norādītajiem norēķinu veidiem, apmaksājot Sabiedrības rēķinu.
3.13. Ja Interneta veikalā piedāvāta iespēja veikt apmaksu pie Preču saņemšanas
Sabiedrības tirdzniecības vietā, tad atsevišķs rēķins netiek izrakstīts, bet Pircējs,
veicot preču apmaksu tirdzniecības vietā, saņem kases čeku.
3.14. Pēc tam, kad Sabiedrība būs saņēmusi visu maksu par Precēm un to piegādi,
Sabiedrība vai piegādes uzņēmums (pārvadātājs) nogādās pasūtīto Preci uz
Pircēja norādīto saņemšanas vietu. Pircējam ir saistoši izvēlētā Preču piegādātāja
noteikumi (piemēram, darba laiks un laiks, kurā Preces ir jāizņem utt.). No
izvēlētā piegādes veida ir atkarīga maksa par piegādi un piegādes termiņš.
Piegāde netiek veikta, ja izvēlēta iespēja saņemt preces Sabiedrības tirdzniecības
vietā (pārdošana bez piegādes).
3.15. Preču pasūtījums ir uzskatāms par veiktu un tas kļūst saistošs Pircējam un
Sabiedrībai brīdī, kad Sabiedrība ir saņēmusi maksu par Precēm un to piegādi, kā
arī apstiprinājusi pasūtījumu (pirkumu). Ja veikts preču pasūtījums bez piegādes,
tad pirkums uzskatāms par veiktu Preču saņemšanas un vienlaicīgas apmaksas
brīdī.
3.16. Pircējam uz e-pastu vai tālruni tiek nosūtīts paziņojums par Preču piegādi, kā
arī var tikt nosūtīta cita ar pasūtījuma izpildi un piegādi saistīta informācija.
3.17. Sabiedrība veic Preču izsūtīšanu Pircējam 3 darba dienu laikā, izņemot
gadījumus, kad Preču pieejamības vai piegādes uzņēmuma (pārvadātāja)
darbības dēļ, Preču izsūtīšana tiek atlikta un notiek vēlāk. Ja pasūtītā Prece nav
Sabiedrības noliktavā, Preču izsūtīšana Pircējam parasti notiek 1 līdz 2 nedēļu
laikā. Parasti piegāde ilgst līdz 5 darba dienām, tomēr katrā konkrētā pasūtījumā
var tikt noteikts cits piegādes termiņš, kā arī nav izslēgti piegādes kavējumi (jo
sevišķi piegādes uzņēmuma lielas noslodzes gadījumos).
3.18. Ja Pircējs Interneta veikalā (vai Interneta veikalā norādītajā elektronisko
maksājumu pakalpojumu sniedzēja rīkā) norādījis savu maksājuma karti, kas ir
derīga pirkumiem internetā, Pircējs piekrīt, ka Sabiedrībai ir tiesības ieturēt no
šīs maksājumu kartes maksu par Precēm un piegādi. Uzskatāms, ka Pircējs,
norādot maksājumu kartes rekvizītus, ir apliecinājis, ka Pircējam ir likumīgas
tiesības rīkoties ar attiecīgo maksāšanas līdzekli un veikt ar to maksājumu.
4. Preču piegāde
4.1. Par Preču piegādi var tikt paredzēta maksa, kas atkarīga no izvēlētā piegādes
veida un saņemšanas vietas. Piegādes maksa, ja tāda paredzēta, tiek norādīta
Preces pasūtīšanas brīdī (pēc piegādes veida un vietas izvēles).
4.2. Preces tiek piegādātās Latvijas Republikas teritorijā, kā arī teritorijās, kuras
Interneta veikalā norādītas kā iespējamās saņemšanas adreses (pamatā - Eiropas
Savienības un Eiropas Ekonomikas Zonas valstis). Par piegādes iespējam uz
citām teritorijām Pircējs var interesēties pie Sabiedrības, tomēr Sabiedrība var
nenodrošināt šādu piegādi.
4.3. Preču piegāde notiek tikai pēc pilnīgas samaksas veikšanas par Precēm un to
piegādi. Preču izsniegšana var tikt aizturēta, ja Sabiedrība nav saņēmusi visu
pirkuma maksu.
4.4. Pircējam ir pienākums jau pasūtījuma noformēšanas brīdī norādīt precīzu un
pilnīgu informācija par piegādes vietu (t.sk., ēkas daļa, durvju kods, stāvs,
precīza ēkas ieeja, ja tādas ir vairākas u.tml.).
4.5. Sabiedrība un piegādes uzņēmums (pārvadātājs, kurjers) nav atbildīgi par
piegādes neizpildi vai kavējumu, ja tas radies Pircēja nepilnīgi vai neprecīzi
sniegtas informācijas dēļ.
4.6. Pircējs nevar mainīt Preču piegādes adresi pēc tam, kad Preču pasūtījums ir
apstiprināts.
4.7. Pircējam ir pienākums pirms Preces pieņemšanas pārbaudīt, vai Preču
iepakojums nav bojāts (t.sk., transportēšanas rezultātā). Ja tiek konstatēts
iepakojuma bojājums vai citas neatbilstības (piemēram, iepakojums ir saburzīts,
slapjš u.c.), tad Pircējam tas ir jānorāda piegādes dokumentā (vai bezkontakta
saņemšanas gadījumā - jāinformē piegādes pakalpojumu sniedzējs) un
nekavējoties jāpaziņo par to Sabiedrībai, pievienojot atbilstošos dokumentus un
fotoattēlus no iepakojuma, kur redzams Preces marķējums, iepakojuma bojātā
vieta, kā arī Preces bojājumi. Sabiedrība var neuzņemties atbildību, ja Preču
bojājums radies pārvadāšanas laikā un Pircējs piegādes dokumentā nav norādījis
uz bojātu Preču iepakojumu vai citām ārējām bojājuma pazīmēm, kas bija
konstatējamas pie Preču saņemšanas un par to nav pienācīgi paziņojis
Sabiedrībai.
4.8. Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot Preces un
saņemot tās automatizētajos pakomātos, parakstoties piegādes uzņēmuma
(kurjera) ierīcē vai uz papīra piegādes apliecinājuma bez piezīmēm, tiek
pieņemts, ka Preces ir piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā, ja nav norādīts
pretējais.
4.9. Pircējam ir pienākums 24 (divdesmit četru) stundu laikā no Preču piegādes brīža
pārbaudīt Preču daudzumu, kvalitāti, piederumus un komplektāciju, neatbilstību
gadījumā paziņojot Sabiedrībai. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo
pienākumu un neiesniedz Sabiedrībai pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču
daudzums, kvalitāte, piederumi un komplektācija atbilst pasūtījuma (līguma)
nosacījumiem. Pircējam ir arī pienākums nekavējoties pēc preču saņemšanas
pārbaudīt un paziņot Sabiedrībai, ja Prece nav piegādāta ar tādiem piederumiem
un pamācībām, kādas Pircējs var pamatoti gaidīt.
4.10. Ja pasūtījums paredz piegādi noteiktā adresē, tad piegādājot un nododot Preces
Pircēja norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot
vērā to, vai Preces faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas
pieņēma Preces norādītajā adresē. Pircējam savlaicīgi jāinformē Sabiedrība, ja
būtiska ir Preču nodošana konkrētai personai, pārbaudot tās identitāti.
4.11. Ja Sabiedrība nevar nodrošināt Pircēju ar pasūtīto Preci, tad Sabiedrībai ir
tiesības ar Pircēja piekrišanu piegādāt Pircējam citu Preci par ekvivalentu cenu,
pretējā gadījumā Pircējam tiek atmaksāta samaksātā nauda par nepiegādāto
Preci. Sabiedrība patur tiesības vienpusēji atkāpties no Preču pirkuma līguma
Preču nepieejamības dēļ, atmaksājot Pircējam no tā saņemto naudu. Par
Sabiedrības atkāpšanos no līguma tiek nosūtīts paziņojums uz Pircēja norādīto e-
pastu.
4.12. Sabiedrībai ir tiesības nepiegādāt Preces (t.sk., anulējot pasūtījumu un
izstādītos rēķinus), ja Pircējs nav veicis pilnu samaksu par Precēm un/vai to
piegādi. Preču piegāde pirms samaksas veikšanas neatbrīvo Pircēju no samaksas
pienākuma.
4.13. Sabiedrība var atteikties no Preču piegādes un vienpusēji atkāpties no Preču
pirkuma līguma, ja Preču piegāde nav iespējama vai ir apgrūtināta jebkādu ārēju
iemeslu dēļ, tajā skaitā, dēļ piegādes adreses atrašanās karadarbības vai
paaugstināta riska teritorijās, noteiktiem transporta, kustības, muitas vai piegādes
ierobežojumiem, ārkārtas stāvokļa, dabas katastrofu, epidēmiju vai pandēmiju,
vai citu nepārvaramas varas apstākļu vai regulējošo noteikumu dēļ.
4.14. Ja Pircējs nav sastopams norādītajā adresē, kādu tas norādījis, vai Pircējs nav
sastopams laikā, par ko tam tika paziņots, vai Pircējs neierodas izņemt Preces
tam paziņotajā laikā un/vai vietā, tad Sabiedrība un piegādes uzņēmums (kurjers)
nav atbildīgs par Preču nesaņemšanu, neizņemšanu un/vai saņemšanas kavēšanu,
turklāt šādā gadījumā Pircējam netiek atdota samaksātā nauda par Precēm un to
piegādi. Ja Pircējs vēlas atkārtotu piegādi, tad tas tiek nodrošināt par papildu
maksu saskaņā ar Interneta veikalā norādīto cenrādi.
4.15. Sabiedrība nav atbildīga par Pircēja izvēlētā piegādes uzņēmuma (kurjera)
un/vai ar piegādi saistīto pakalpojumu kavēšanos un/vai neprecizitāti.
4.16. Sabiedrība nav atbildīga un neuzņemas atbildību par Preču piegāžu kavēšanos,
ja Sabiedrība savlaicīgi veikusi Preču izsūtīšanu (t.sk., gadījumos, ja kavējums
saistīts ar muitas formalitāšu kārtošanu, starptautiskajiem pārvadājumiem u.c.).
4.17. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai
trešā persona, kas nav pārvadātājs (piegādes uzņēmums, kurjers) un kuru
norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces. Ja Preces piegādes uzņēmumu (pārvadātāju,
kurjeru) izvēlas pats Pircējs, šajā punktā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi,
kad Prece tiek nodota piegādes uzņēmumam.
5. Citi ar preču pirkšanu saistīti noteikumi
5.1. Pušu e-pasta sarakste, kā arī telefoniski sniegta informācija un saziņa Sabiedrības
sociālo tīklu kontos par Preču pieejamību, rezervāciju vai pirkšanas
nosacījumiem nav uzskatāma par Pušu vienošanos attiecībā uz Preces pirkumu,
cenu u.tml. Šāda vienošanās uzskatāma par panāktu, ja Sabiedrība pamatojoties
uz to izstādījusi rēķinu un Pircējs to ir apmaksājis vai pieņēmis tajā paredzētās
Preces.
5.2. Ja vien Interneta veikalā nav tiešas norādes par pretējo, nav pieņemams, ka
Sabiedrība nodrošina pasūtījumu pieņemšanu sociālo tīklu un tamlīdzīgās
tiešsaistes saziņas platformās, kā arī nav pieņemams, ka šādi citi (izņemto
Interneta veikalu) tiešsaistes saziņas papildu līdzekļi garantē rakstiskās
komunikācijas (tai skaitā tās datuma un laika) saglabāšanu pastāvīgā
informācijas nesējā.
5.3. Ja Prece tiek saņemta Sabiedrības tirdzniecības vietā, veicot par to samaksu
saņemšanas brīdī vai pēc tam, tad Pircējam nav iespējams izmantot atteikuma
tiesības, jo Preces pirkums tiek izdarīts klātienē un Pircējam ir tiesības iepazīties
ar izvēlēto Preci un tās īpašībām pirms pirkuma izdarīšanas un samaksas
veikšanas.
5.4. Ja paredzēta Preces saņemšana Sabiedrības tirdzniecības vietā un Pircējs
neierodas pēc Preces rezervētajā laika periodā, Sabiedrībai ir tiesības atcelt
pasūtījumu un atgriezt Pircējam tā samaksāto naudas summu.
5.5. Sabiedrība var atteikties no Preču piegādes un vienpusēji atkāpties no Preču
pirkuma līguma, neatgriežot saņemto naudu, ja attiecībā uz Pircēju ir noteiktas
sankcijas (Latvijas Republikas nacionālās, Apvienoto Nāciju Organizācijas vai
Eiropas Savienības, vai citas starptautiskās organizācijas, kuras dalībvalsts ir
Latvija), vai Preču piegāde Pircējam jebkādā veidā pārkāptu šādas sankcijas un
ierobežojumus.
5.6. Pircējam ir aizliegts veikt Preču iegādi Interneta veikalā, ja šāda iegāde pārkāptu
piemērojamās sankcijas vai citus ierobežojumus.
5.7. Pircējs patstāvīgi uzņemas pienākumu veikt jebkurus nodokļu un nodevu
maksājumus, kā arī nokārtot jebkuras muitas formalitātes, iegādes vai ievešanas
atļaujas, ja tādas nepieciešamas Preču piegādei uz Pircēja norādīto adresi.
Sabiedrība nav atbildīga par jebkuru papildus maksājumu veikšanu vai
formalitāšu nokārtošanu.
5.8. Sabiedrība neuzņemas atbildību par Preču atbilstību vietējām prasībām vai
noteikumiem, ja tiek veikta starptautiskā Preču piegāde.
5.9. Pircējs un jebkurš Interneta veikala lietotājs nedrīkst veikt darbības, kas būtu
vērstas pret sistēmas drošību vai traucē IT sistēmu un Interneta veikala darbību.
Pārkāpumu konstatēšanas gadījumā Sabiedrība patur tiesības vienpusēji pārtraukt
Preču pārdošanu vai atcelt veiktos pasūtījumus.
5.10. Ja Sabiedrībai saskaņā ar Noteikumiem ir pienākums atmaksāt Pircējam tā
samaksāto naudas summu par Precēm un to piegādi, Sabiedrība šo naudas
summu atmaksā Pircējam tādā pašā maksāšanas veidā, kādu Pircējs izmantoja,
iegādājoties Preces, izņemot gadījumus, kad Pircējs skaidri piekritis citam
maksāšanas līdzeklim un Sabiedrībai piekrīt cita maksāšanas līdzekļa vai citu
norēķinu rekvizītu izmantošanai.
5.11. Pircējs apliecina, ka ir rīcībspējīga fiziska vai juridiska persona un, ka tam ir
tiesības pirkt Preces šajā Interneta veikalā.
6. Preču kvalitāte un komercgarantija
6.1. Preču ražotājs ir norādīts uz Preču iepakojuma.
6.2. Pēc Preču saņemšanas Pircējs ir atbildīgs par kvalitātes un drošuma saglabāšanu.
6.3. Pircējam ir pienākums pirms Preču lietošanas iepazīties ar Preču marķējumu
un/vai uz Preces iepakojuma norādīto informāciju, un/vai lietošanas instrukciju.
6.4. Pircējs ir atbildīgs, ka Preces nelieto personas, kas vecuma, fizisko īpašību vai
cita iemesla dēļ var gūt kaitējumu no Preces vai kurām ir ierobežojumi iegūt vai
lietot attiecīgo Preci.
6.5. Likumos noteiktā atbildība par Preču atbilstību līguma noteikumiem ir
attiecināma tikai uz Pircējiem, kas ir patērētāji (fiziskās personas, kas izsaka
vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam,
kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību).
6.6. Patērētājam ir tiesības pieteikt prasījumu Sabiedrībai par Preču neatbilstību
līguma noteikumiem 2 (divu) gadu laikā no Preču piegādes dienas. Patērētājs
iesniedz prasījuma pieteikumu Sabiedrībai divu mēnešu laikā no dienas, kad
atklājis Preču neatbilstību līguma noteikumiem. Par Preču piegādes dienu
uzskatāma diena, kad patērētājam attiecīgā Prece ir izsniegta (tā saņemta no
piegādātāja), ja vien netiek pamatots cits datums.
6.7. Par komercgarantiju uzskatāma tikai tieša norāde, ka attiecīgai Precei ir garantija
(komercgarantija) ar konkrētiem noteiktumiem. Vispārējs Preces apraksts vai
vispārēja informācija par attiecīgo Preču veidu un īpašībām, nav uzskatāms par
komercgarantijas noteikumiem.
6.8. Nododot Preci komercgarantijas (ja ražotājs tādu paredzējis) remonta vai Preces
atbilstības līguma noteikumiem nepieciešamā remonta veikšanai, tā Pircējam ir
patstāvīgi jānogādā Sabiedrībai (izņemot, ja piemērojamie normatīvie akti vai
sniegtie apliecinājumi neparedz piegādes pienākumu Sabiedrībai), Precei jābūt
tīrai un pilnā komplektācijā.
6.9. Ja patērētājs neievēro kādu no ražotāja norādēm, tad tas zaudē iespēju izmantot
atteikuma tiesības un/vai izvirzīt prasījumus saistībā ar Preču neatbilstību līguma
noteikumiem.
6.10. Piesakot prasījumu par Preču neatbilstību līguma noteikumiem, patērētājs
prasījuma pieteikumam pievieno darījumu apliecinoša dokumenta kopiju.
6.11. Atbildība par Preču neatbilstību līguma noteikumiem nav attiecināma, ja Preču
bojājumi radušies paša patērētāja vainas dēļ un/vai Precēm ir dabisks
nolietojums, un/vai Preces izmantotas neparedzētiem mērķiem, un/vai Preces
bojātas ārēju apstākļu iedarbības rezultātā, un/vai Preces ir neatbilstoši vai
nepareizi uzglabātas, un/vai Preces izmantotas saimnieciskajā (profesionālajā)
darbībā.
7. Atteikuma tiesības
7.1. Atteikuma tiesības var izmantot tikai tie Pircēji, kas ir patērētāji (fiziskās
personas, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai
izmantot Preces vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko
vai profesionālo darbību). Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un
vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma 14 dienu laikā no Preču (Preču daļas)
saņemšanas dienas (paziņojot par to Sabiedrībai).
7.2. Lai patērētājs izmantotu atteikuma tiesības, Precēm ir jābūt nelietotām,
nebojātām un sākotnējā izskatā (nebojātām etiķetēm, aizsardzības plēvēm,
iepakojumam utt.). Patērētājs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atbildīgs par
Preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja Prece ir izmantota tādā veidā,
kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā,
nevis Preču īpašību vai darbības noskaidrošanai.
7.3. Preču lietošana tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei veicama tikai
tiktāl, cik to būtu iespējams izdarīt veikalā, pretējā gadījumā atteikuma tiesības
nebūs iespējams izmantot.
7.4. Atteikuma tiesības nav izmantojamas gadījumos, kad to paredz normatīvie akti,
tai skaitā, bet ne tikai, kad Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem;
Prece ir nepārprotami personalizēta; patērētājs ir atvēris iepakojumu Precēm,
kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ; Prece ātri
bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš; Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes
ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām; Pilnībā ir pabeigta pakalpojuma
sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
7.5. Ja patērētājs vēlas izmantot atteikuma tiesības, tad viņam ir jānosūta Sabiedrībai
aizpildīta atteikuma tiesību veidlapa uz Sabiedrības adresi vai e-pasts, norādot
patērētāja vārdu, uzvārdu, patērētāja kontaktinformāciju, iegādāto Preču
nosaukumu, Preču pirkuma maksu un piegādes izdevumus, patērētāja bankas
konta numuru, paziņojumu par atkāpšanos no Preču pirkuma līguma. Patērētājam
ir pienākums arī pievienot pirkumu apliecinošu dokumentu.
7.6. Patērētājam ir pienākums 14 dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas
nogādāt Preces Sabiedrībai (ja patērētājs ir saņēmis Preces). Sabiedrībai ir
tiesības neatmaksāt patērētājam tā samaksāto naudas summu par Precēm, kamēr
patērētājs nav nogādājis Preces Sabiedrībai. Ja patērētājs neievēro šajā punktā
noteikto Preču atpakaļ atdošanas termiņu, tad atteikuma tiesības tiek zaudētas.
Atteikuma veidlapa patērētājam ir pieejama šeit.
7.7. Preces vēlams atdot ar visu (nebojātu) iepakojumu. Ja patērētājs nenodrošina šajā
punktā noteikto Preču stāvokli, tad atteikuma tiesības tiek zaudētas. Preču
atdošana ir jāveic ar pasta sūtījumu vai piegādi uz Sabiedrības norādīto adresi un
atpakaļsūtīšanas izdevumus sedz Pircējs (patērētājs).
7.8. Atteikuma gadījumā Sabiedrība veic samaksātās naudas atmaksu par atteikumam
pakļautajām Precēm ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma par atteikuma
tiesību izmantošanu, Preču un citas nepieciešamās informācijas saņemšanas.
Sabiedrība neatmaksā izdevumus (to daļu) par Preču piegādi, kas ir lielākas par
standarta lētāko saņemšanas veidu, kā arī gadījumā, ja Pircējs pats nodrošinājis
Preču saņemšanu/piegādi.
8. Strīdu risināšana
8.1. Strīdu risināšana - Sūdzību par pakalpojumiem un Preču iegādi lūdzam iesniegt
elektroniski, nosūtot uz Noteikumos norādīto Sabiedrības e-pasta adresi vai
Sabiedrības pasta adresi. Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības
saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
8.2. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Pircējs, kurš ir patērētājs, sūdzības
atzīšanai par nepamatotu nepiekrīt, patērētājam ir tiesības izmantot normatīvajos
aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot rakstveida
iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
8.3. Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu
risinātājiem:
Strīdu risināšanas process: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-
process un https://www.ptac.gov.lv/lv/ko-darit-ja-neatbilstosa-prece-ir-iegadata-no-
15032022
Ārpustiesas strīdu risinātāju datubāze: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-
pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Saskaņā ar Regulu Nr. 524/2013 ir izveidota platforma strīdu izšķiršanai tiešsaistē, un
Jums ir tiesības to izmantot strīda risināšanai ar Sabiedrību -
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLangua
ge
9. Privātums un datu aizsardzība
9.1. Visi Interneta veikalā ievadītie un/vai Sabiedrībai nodotie Pircēja personas dati
tiek apstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un
Vispārīgo datu aizsardzības regulu, nodrošinot tiem atbilstošu aizsardzību.
Sabiedrība bez tiesiska pamata neizmanto un nedalās ar iegūto informāciju, kuru
Pircējs sniedz tiešsaistē.
9.2. Pircējam ir pienākums, pirms Preču pirkuma iepazīties ar Interneta veikalā
norādīto informāciju par Sabiedrības veikto persona datu apstrādi (privātuma
politiku). Lietojot Interneta veikalu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar
Sabiedrības sniegto informāciju par personas datu apstrādi.
9.3. Pircēju personas datu apstrādes pārzinis ir Sabiedrība.
9.4. Galvenie Pircēja personas datu apstrādes nolūki – Noteikumu (līguma)
noslēgšanai un izpildei (t.sk., Pircēja identificēšana, Preču pasūtījumu
noformēšana un saņemšana, pārdošana un piegāde, Interneta vietnē reģistrēto
lietotāju funkcionalitātes nodrošināšana), likuma prasību izpildei (t.sk.,
sagatavotu grāmatvedības dokumentus, tai skaitā rēķinu, atmaksātu pienākošās
naudas summas, administrētu finansiālos un citus pienākumus), kā arī savu
likumīgo tiesību īstenošanai un aizstāvēšanai. Saņemot atsevišķu datu subjekta
piekrišanu, datu apstrādes nolūks var būt arī komerciālu sūtījumu nosūtīšana.
9.5. Sabiedrība noteiktos gadījumos (Pircējiem un potenciālajiem klientiem, kas ir
juridiskās personas vai saņemot fizisko personu (datu subjektu) piekrišanu) var
ar e-pasta starpniecību informēt Pircējus par dažāda veida ar Interneta veikalu un
Sabiedrību saistītām aktualitātēm, Preču piedāvājumu.
9.6. Gadījumos, ja Interneta veikala lietošanas gaitā Pircējs sniedz Sabiedrībai citu
fizisko personu datus (piemēram, par personu, kas saņems Preci vai par
juridiskās personas pārstāvjiem), tad Pircējs ir atbildīgs, ka šie dati Sabiedrībai
tiek sniegti likumīgi un Sabiedrība drīkst tos izmantot paredzētajiem mērķiem.
9.7. Sabiedrība var apstrādāt Interneta veikala lietotāju personas datus apkopotā veidā
statistikas vajadzībām, lai analizētu un uzlabotu sniegtos pakalpojumus un
produktus.
9.8. Lai saņemtu vairāk informācijas par datu apstrādes nosacījumiem un Sabiedrības
privātuma politiku, nospiediet šeit.
10. Nobeiguma noteikumi
10.1. Ja Pircējs nepilda vai nepienācīgi pilda Noteikumus, pārkāpj normatīvo aktu
prasības, ir nodarījis zaudējumus vai kaitējumu Sabiedrībai vai trešajām
personām, tad Sabiedrībai ir tiesības atteikt Pircējam Preču piegādi, liegt pieeju
Interneta veikalam, kā arī vienpusēji anulēt pasūtījumus (izbeidzot Preču
pirkuma līgumus).
10.2. Visas intelektuālā īpašuma tiesības attiecībā uz Interneta veikalu un tajā
izvietoto saturu un Sabiedrības preču zīmēm un tirdzniecības zīmēm pieder tikai
un vienīgi Sabiedrībai, vai norādītajiem sadarbības partneriem, vai ražotājiem
(izplatītājiem). Bez skaidras rakstiskas atļaujas Sabiedrībai piederošo preču
zīmju vai cita intelektuālā īpašuma izmantošana jebkādā veidā, neatkarīgi no
mērķiem, nav atļauta.
10.3. Sabiedrība nav atbildīga par citu interneta vietņu saturu, uz kurām vai no
kurām ved Interneta veikala saites. Interneta veikalā ievietotās saites ir dotas
vienīgi ērtību nolūkā.
10.4. Interneta veikala lietotājs piekrīt, ka atbilstoši viesiem piemērojamiem
likumiem puses nekādā ziņā nav atbildīgas (pēc līguma, nolaidības dēļ vai uz cita
pamata) saistībā ar jebkādu pārtraukumu vai tehnisku kļūdu, kas radusies
Pircējam lietojot šo Interneta veikalu.
10.5. Sabiedrība negarantē netraucētu un nekļūdīgu Interneta veikala darbību, un šā
pakalpojuma nodrošināšanā var būt pārtraukumi, piemēram, aprīkojuma remonta
vai apkopes darbu dēļ. Sabiedrība nav atbildīga par bojājumiem, kas radušies
Interneta veikala izmantošanas dēļ, ja vien obligāti piemērojamajos tiesību aktos
nav noteikts citādi.
10.6. Ja jebkādu iemeslu dēļ, kāds Noteikumu punkts nav piemērojams, ir kļuvis
prettiesisks vai neizpildāms, tas neietekmē pārējo Noteikumu spēkā esamību un
piemērojamību. Ja imperatīvi piemērojamās tiesības Pircējam, kas ir patērētājs,
paredz labvēlīgākus noteikumus kā paredzēts Noteikumos, tad attiecīgajos
jautājumos Puses vadīsies no attiecīgajiem normatīvajiem aktiem.
10.7. Sabiedrībai ir tiesības jebkurā laikā grozīt vai papildināt šos Noteikumus.
Grozītie Noteikumi stājas spēkā nekavējoties un ir attiecināmi uz visiem Preču
pirkumiem, kas izdarīti pēc Noteikumu jaunās redakcijas ievietošanas Interneta
veikalā.
10.8. Sabiedrība ir tiesīga nodot tai no Noteikumiem izrietošās tiesības un saistības
trešajai personai.
10.9. Noteikumi un Preču distances pirkuma līgums ir noslēgts saskaņā ar Latvijas
Republikas likumiem un tiek uzskatīts, ka Preču distances pirkuma līguma
noslēgšanas un izpildes vieta ir Latvijas Republika. Arī gadījumā, ja paredzēta
Preču piegāde, kas tiek īstenota ar piegādes uzņēmumu palīdzību, nemaina šo
Noteikumu pakļautību Latvijas Republikas likumiem.
10.10. Visi strīdi, kas rodas starp Pircēju un Sabiedrību ir risināmi saskaņā ar
Noteikumiem un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Ja strīda izskatīšana
piekritīga tiesai, strīds izšķirams Latvijas Republikas tiesā.
10.11. Šie Noteikumi neierobežo Pircēja tiesības vērsties kompetentās valsts iestādēs
savu tiesību aizsardzībai.
10.12. Sabiedrība nav atbildīga par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu,
vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus
Sabiedrības saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem,
valdības rīkojumiem, militāriem konfliktiem, karadarbību vai nacionālā mēroga
ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata
anomālijām, slimību ierobežojošiem pasākumiem, epidēmiju vai pandēmiju,
preču un to komponenšu starptautisko piegāžu kavējumiem, pienākumu neizpildi
no trešo personu puses, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu
un programmatūras atteici. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā
Sabiedrība centīsies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.
10.13. Veicot Preču pirkumu vai pasūtījumu Interneta veikalā, Pircējs apliecina, ka ir
iepazinies ar šiem Noteikumiem, Pircējam tie ir zināmi, Pircējs tos saprot un
pilnībā tiem piekrīt. Pircējs apņemas ar Noteikumiem (to aktuālo redakciju)
iepazīties katrā Preces iegādes reizē. Pircējs nav tiesīgs pasūtīt preci Interneta
veikalā, ja nav iepazinies ar Noteikumiem vai tiem nepiekrīt.
Lai lejuplādētu distances līgumu un e-veikala lietošanas noteikumus, lūdzu nospiediet
Vispārdotākie LV
Noliktavā 595
Noliktavā 35
Noliktavā 692
Noliktavā 17